Instytut Geografii Miast i Turyzmu UŁ
Doktor nauk o Ziemi w zakresie geografii, adiunkt w Instytucie Geografii Miast i Turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego, specjalista z geografii turyzmu. Zainteresowania naukowe, obszary badawcze: przestrzeń turystyczna, nowe przestrzenie rekreacyjno-turystyczne, turystyka w regionach metropolitalnych, przemiany obszarów pod wpływem turystyki, procesy urbanizacyjne, Łódź i region łódzki.
Centra handlowe nowymi atrakcjami turystyczno-rekreacyjnymi Łodzi
Celem prezentacji jest ukazanie wpływu centrów handlowych na kształtowanie nowych atrakcji turystyczno-rekreacyjnych miasta. Analizie poddana zostanie oferta rozrywkowa pod względem rodzaju i charakteru imprez organizowanych przez centra handlowe (m.in. Manufakturę i Port Łódź). Przedstawiona będzie też wielkość, specyfika ruchu i pochodzenie uczestników tych wydarzeń. Ponadto ukazane zostaną opinie stałych mieszkańców i turystów na temat działalności nowopowstałych centrów handlowo-rekreacyjno-kulturalnych.